Wiltons rum

Nu börjar även lillkillens rum komma i form. Samma som på linneas rum ska foder och lister och lite små målning kvar. Men man kan börja inreda och barnen kan leka på sina rum. 



Hålet i väggen mellan barnens rum (vilket fanns när vi flytta in) ska också fixas till och lilla hålet (där foppatofflen är, så inte Sally kryper ner) i golvet ska sättas för. Men lite småkul tycker barnen de är. 



Jag ska göra en bilvägg till wilton. Tipset fick jag från äntligen hemma. Jag har målat en rektangel och i den ska jag sätta svarta tavellister uppochner. Bilarna ska sen stå på rad på dessa hyllor. Vägmärken och blixten macqueen märken kommer även pryda väggen (tror jag)



Som sagt så är vår netto riktigt rolig att besöka. Idag fynda jag en glaskula sån med snö och 2 fina änglar. Detta för 70 kr. 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0