Sally, Wilton, Linnea <3

Min lilla kisse fick sova hos mig och övriga familjen. Jag försökte få henne att ligga hos mig men hon skulle tvunget ligga runt Wiltons huvud. Wilton var ju inte lika sugen på de. Eftersom lilla Sally trodde jag ville busa när jag tog bort henne så fick jag spendera min natt med en glad och busig kisse. Imorse följde den busen mina steg vart jag än gick till jag begav mig till jobb.

Linnea är så otroligt rädd för allt som har med djur att göra. Hon somna i bilen när vi skulle hämta vår lilla plutt. Så dom träffades aldrig igår. Så imorse var Linnea rädd och ville bli buren så fort Sally kom. Men nu har de släppt!! Robin skicka bilder och filmer på dom. Kojor har byggts upp och mys under filten. 



Bilden blev suddig pga att jag fota från videon :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0