Går framåt...

Något nytt flyttar in i vårt hem varje vecka. I fredags efter vi skrivit över lägenheten till de nya ägarna gick vi till en butik som ligger mitt i centrala Lund, som heter Udda Tina. Mycket fina saker och som namnet säger lite udda saker också. Jag köpte då mina tofsar som jag länge velat ha men inte tyckt passat in i mitt dåvarande hem. Men nu!! Jag köpte 2 i turkos. Nu hänger de i en nyckel var, som går till våra toadörrar. De blev så otroligt snyggt till dessa gamla dörrar som finns i huset.
 

Vi körde en vända till IKEA också såklart. Där blev de en del ljus och annat smått och gott. Wilton fick sin bilmatta. Julen har som överallt annars börjat även på IKEA. Jag har spanat på en glaskupa sen vi fick hem reklam i brevlådan. Nu blev den min! Den ska fyllas med en massa godis och trevligheter till jul.
 
 
I Kävlinge har de en Netto som är sjukt rolig att hitta krims krams i. Denna gången hitta jag en adventskalender till barnen. Endast 89 kr! Perfekt! Sen så klart lite julpyssel!
 

Barnens bilder från dagis har nu hamnat i våra händer. Vi förstora ett syskonfoto och har nu satt i ram. Vi är riktigt nöjda med den fotografen. Jätte fina och klara bilder.
 
 
Förstår inte varför inte hela bilderna syns på bloggen? Precis som de är avklippta. Ni ser ändå ;)

För övrigt går jag mest runt och är helt slut i huvudet. Vi renoverar och står i samtidigt som vardagen springer i väg. Jag känner att jag skriker en del på barnen och känner mig så irriterad och att jag inte gör något annat än plockar undan, städar, tvättar, lagar mat och tar barnen. Robin håller till på övervåningen och fixar med Wiltons rum. På tisdag nästa vecka kommer de killar från skorstensteamet och kollar ut de här med braskamin. Längtar tills allt de är klart för då ska vi komma till ro och inte göra så mycket förrän vi känner att de är dags att riva typ hela första plan. Men innan dess ska vi bara vara familjen och prioritera den. Så de kommer dröja ett tag.
 
På lördag åker jag, Robin och syrran min till Ullared!! Här ska de handlas julklappar och krims krams :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0